بازاریابی دیجیتال یک صنعت پر رونق است که کسب و کار های جدید و نوآورانه را برای تعامل با مشتریان و مشاغل مختلف ایجاد کرده است.پیش بینی می کنیم تا سال 2021 فقط در خرده فروشی آنلاین،درآمد سالانه آن به 4.8 میلیارد دلار برسد.

با توجه به درآمد زیاد دیجیتال مارکتینگ،این صنعت به متخصصانی با مهارت های بالای نیاز دارد تا بتوانند ترافیک سایت را تبدیل به مشتری کنند،به سود برسند و درآمد سایت را افزایش دهند.

در مرحله اول برای بسیاری از مشتریان،وب سایت شما مهمترین گزینه برای اثبات و معرفی برند شماست.با این حال بعضی از صاحبان سایت و متخصصان دیجیتال مارکتینگ با در نظر گرفتن یک مهارت دیجیتال مارکتینگ و ایجاد ساختار اشتباه یا محتوای نامرتبط به جای یک طراحی زیبا،قابل هدایت و مرتبط،مشتریان خود را گمراه می کنند و برند شما به اشتباه یا ناقص معرفی می شود.

با توجه به این موضوع می خواستیم به انواع ساختارهای سایت ها که به دست متخصصان مختلف دیجیتال مارکتینگ ساخته شده است بپردازیم.در اینفوگرافیک زیر این ساختارها را بررسی و با سایت خود مقایسه کنید و ببینید سایت شما به کدام ساختار شباهت بیشتری دارد!

 

وب سایت شما طراحی شده توسط

نتیجه:

همانطور که در این اینفوگرافیک می بینید،تجمیع بسیاری از تخصص ها برای ایجاد یک وب سایت موفق الزامی است.تمام عناصر بالا(سئو،محتوا،برند و…)نقش کلیدی در موفقیت یک وب سایت دارند اما کلید موفقیت وب سایت، همکاری هماهنگ تمام این عناصر است.

برای متخصصان حرفه ای به این معنی است که آن ها نیاز به تخصص و مهارت در زمینه های مختلف دارند و باید از تمام مهارت های دیجیتال مارکتینگ خود در طراحی سایت استفاده کنند تا بتوانند ترافیک سایت را هدایت کرده و منجر به افزایش درآمد شوند.

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

If you agree to these terms, please click here.

فهرست